Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Dajte o sebe vedieť- vytvorte si webovú stránku

Pripojenie na internet dáva takmer každému z nás príležitosť vytvoriť si vlastnú webovú stránku. Vlastne nebudeme jediní, naša stránka bude jedna z obrovského množstva konkurenčných. Ako náš web následne dostať do väčšieho povedomia širokej verejnosti na základe jej umiestnenia, to je už druhá téma . Najskôr však musíme nejako začať a danú stránku vôbec vytvoriť. K tomu bude potrebné ozrejmiť si pár základných, no dôležitých detailov.

google

Na začiatok začnime dvoma pojmami- doména a webstránka, respektíve zistime, aký je medzi nimi rozdiel. Doména je názov stránky, čiže URL adresa, ktorú vidíte v hornom paneli prehľadávača, napríklad mojweb.sk. Obsah tejto domény, čiže text, obrázky, celkové vizuálne prevedenie,… je už samotná webstránka. K tvorbe obsahu by sme si však samozrejme mali vopred rozmyslieť jeho tému, ako aj zameranie. Výber témy už nechám na vás, no v prípade zamerania máte tieto možnosti:

Blog, fotoblog a videoblog– Túto cestu si môžete vybrať v prípade, ak sa chcete podeliť o svoje nápady, myšlienky, názory, skúsenosti,… skrátka dať v tomto smere o sebe vedieť a to je hlavnou náplňou.

notebook

Prezentácia– V prípade komerčného zamerania by sme sa na webstránke mali venovať osobnej a firemnej prezentácii. Kombináciou s blogom zhrnieme našu osobnú víziu, plán a skúsenosti, následne pristúpime k vyplneniu firemnej prezentácie, ktorá by mala obsahovať činnosť firmy, ako aj jej ponúkané služby či produkty.

obchod

Produktová stránka– Ak ponúkame produkty, podstatnú časť webu by mal tvoriť obsah s kvalitným a vieruhodným foto obsahom a podrobnou charakteristikou každého tovaru. Ani tu neuškodí skombinovať stránku so sekciou blogu a o niektorých produktoch vytvoriť zaujímavé články.
E-shop– Na základe poslednej spomenutej možnosti môžeme obsah a prevedenie stránky orientovať priamo na formu e-shopu, z akého bude možné daný tovar priamo objednať.